Jobbannonser som erbjuder distans i Växjö

Letar du efter jobb på distans med säte i Växjö? Då har du kommit rätt. Här kan du se alla jobbannonser i Växjö som erbjuder distansarbete.

Visar 1 - 5 av 5 annonser

Ortopedkliniken söker medicinsk sekreterare till Växjö!

2 d

REGION KRONOBERG

I Region Kronoberg är vi 6500 personer som jobbar för kronobergarnas bästa – varje dag! Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur i länet. Vårt mål är att våra medarbetare ska trivas, växa i sin yrkesroll och kunna påverka sin arbetsvardag. Är du en medicinsk sekreterare som vill ha ett intressant arbete och utvecklas i din yrkesroll? Är du nyfiken på den medicinska administrationen? Tycker du att det är viktigt med arbetskamrater som trivs och har roligt ihop? Välkommen att söka till oss! Variation, spännande arbetsuppgifter, möjlighet att styra sina arbetsuppgifter, lösningsfokus och teamarbete, det är så våra medicinska sekreterare beskriver sitt viktiga arbete i Region Kronoberg. Hos oss får du goda möjligheter att utvecklas som person och inom din profession. Ortopedkliniken bedriver specialistvård i Växjö och Ljungby. Inom ortopedkliniken i Växjö arbetar de medicinska sekreterarna med vårdadministration inom ortopedkliniken och akutgeriatriska kliniken. Vi är måna om din fysiska och psykiska arbetsmiljö och erbjuder dig en ergonomiskt utformad arbetsplats och trevliga kollegor som skapar en god gemenskap. Som nyanställd får du handledare som ger dig introduktion i arbetet och finns som ett stöd för dig. Några av oss arbetar delvis på distans. ARBETSUPPGIFTER Sekreterargruppen har tillsammans uppdraget att möta klinikernas behov av vårddokumentation och administrativt stöd. Arbetsuppgifterna är varierande och innehåller bland annat journalskrivning, remisshantering, tidbokning, telefonservice, hantering av kvalitetsregister samt diagnoskodning, på både mottagning och vårdavdelning. Har du intresse för att ta ett större ansvar, för att utveckla och arbeta med andra administrativa uppgifter ges du möjlighet hos oss. Vi erbjuder dig personlig utveckling utifrån din ambition och erfarenhet. Vad brinner du för? KVALIFIKATIONER Yrkesutbildningsexamen som medicinsk sekreterare. Uppvisande av examensbevis som medicinsk sekreterare.  Vi söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare/vårdadministratör/ läkarsekreterare och har goda kunskaper inom IT och i svenska språket. Du ser utvecklingsarbete som en naturlig del i vardagen. Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat i Cambio Cosmic och utbildning i diagnosklassificering, men det är inget krav. Du har en betydelsefull roll hos oss. Eftersom arbetet innebär mycket kontakter med patienter, andra enheter och yrkeskategorier, värderar vi att du har ett gott bemötande, god kommunikativ förmåga och kan ge god service. Du behöver vara öppen för utmaningar, flexibel, kunna koordinera, ha en blick för detaljer och lösa oförutsedda händelser. Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Informationen du anger kan komma att lämnas ut avseende regler för allmän handling enligt offentlighetsprincipen och dina uppgifter behandlas enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Kontakta ansvarig rekryterare hos Region Kronoberg vid skyddad identitet för vidare information om hur du ansöker och hantering av dina personuppgifter. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Administration, ekonomi, juridik
Växjö

AI Systems Engineer

5 d

Softwerk AB

About Us Softwerk is a software development company based in the southern Swedish city of Växjö, our own little Silicon Valley. The company was founded by two employees of the Department of Computer Science at Linnaeus University in 2008 and has grown to around 30 employees since. All live and breathe coding. With one leg in the academic world and the other in the commercial, our software solutions are always in the scientific and technological vanguard. That’s how we're able to provide the most valuable products to our customers. At Softwerk, highly skilled and creative minds from all over the world come together to turn ideas into deliverables. Join a team that encourages continuous learning. Work in the company of true experts that will help you push your knowledge to the fullest extent, and raise the bar at every step. Be part of interesting development projects with the latest technology on the forefront. Softwerk is a company that you will be proud to work for. We are continuously growing and need to expand the team with more people who share the same passion for tech as we do. We are seeking a motivated and skilled Systems Engineer to join our team and contribute to the advancement of our technology and infrastructure. Key Responsibilities Design, implement, and maintain IT AI systems and infrastructure to meet business needs. Monitor and manage system performance, ensuring reliability and efficiency. Troubleshoot and resolve system issues, providing timely support to stakeholders. Collaborate with cross-functional teams to integrate and optimize solutions. Develop and maintain documentation for systems architecture, processes, and configurations. Evaluate and recommend new technologies and solutions to improve system capabilities. Ensure compliance with security standards and best practices. Qualifications Bachelor’s degree in Computer Science, Information Technology, or a related field, or equivalent experience. Strong knowledge of pipeline management tools and data engineering tools. Proficiency in deploying machine learning models to cloud platforms (AWS, GCP, Azure) and Tensorflow. Excellent problem-solving skills and attention to detail. Ability to work both independently and as part of a team. Strong communication and documentation skills. What We Offer As an employee of Softwerk, you have a great influence over your work situation with flexible working hours and the opportunity for remote work. We offer you a place in a creative and international environment among highly technical skilled co-workers. We care about your health and give you a wellness allowance that can be used for workouts or massages. We are located in newly renovated premises in the I11 area in Växjö, close to the gym, restaurants and good public transport. You will get a solid introduction and a mentor who will be the person to go-to for any questions you may have during your first period of employment. You will be taking part in interesting development projects - most of our projects are executed from our office in Växjö. You will be challenged and work in an agile environment with technology at the forefront You will meet awesome colleagues both at Softwerk but also among our customer staff. We are a tight knit team with a nice family like atmosphere both at our office but also online e.g. we bring our dogs to the office, we arrange Fifa play-offs in our lounge, we get together every morning for breakfast where we love to discuss any of our nerdy hobbies. We trust our team to have the freedom to choose how, when and where to best get the job done. This also means that we value your time and don’t expect you to work outside your working hours.
Data/IT
Växjö

Fritt och flexibelt heltidsjobb som digital psykolog hos Din Psykolog

5 d

Din Psykolog Vård Sverige AB

Vårt fantastiska psykologteam växer och nu söker vi dig som vill hjälpa människor över hela Sverige att må bättre, samtidigt som du får större frihet jämfört med många andra arbetsplatser. Hos oss får du ett flexibelt arbete med fokus på psykologisk behandling och alliansskapande. Vi värderar dig högt och vill kunna erbjuda attraktiva villkor för att du ska vilja börja och stanna kvar. Du får Jobba hemifrån Jobba vart du vill. Allt arbete sker på distans över nätet. Slipp tidskrävande pendling och få mer tid till annat som är viktigt i livet. Samtidigt är du en del av ett fantastiskt psykologteam med stöd från kollegor och chefspsykologer när du behöver det. Flexibla arbetstider Jobba när du vill. Du bestämmer själv över ditt schema och om du vill jobba förmiddag, eftermiddag, vardag eller helg. Din arbetsdag endast 6,5 timmar som heltidsanställd. Du får alltså en bättre balans mellan arbete och fritid. Minimal administration Fokusera på att göra skillnad för dina patienter! Lägg mindre tid på administration och mer på varierande och meningsfullt behandlingsarbete. Tack vare vår digitala plattform, gedigna materialbank och fantastiska tech-team. Dessutom är din närmaste chef psykolog och tillsammans med teknisk support får du snabbt stöd när frågor eller problem dyker upp. Om rollen Som psykolog hos oss kommer du genom IKBT och videosamtal att genomföra bedömningar och ge psykologisk behandling. Vi är en del av primärvården och behandlar klienter med mild till måttlig psykisk ohälsa. Därtill kommer du att få delta på extern- och intern handledning, workshops, digital fika och månadsmöte tillsammans med dina psykologkollegor För att lyckas och trivas i rollen så vill vi att du Är legitimerad psykolog med grundläggande psykoterapiutbildning KBT (Steg 1). Har minst ett års erfarenhet av psykologisk behandling. Är folkbokförd i Sverige. Har goda datorkunskaper. Om oss Din Psykolog är en växande digital psykologmottagning, och söker nu dig som vill vara en del av vår resa och skapa den bästa tjänsten för psykologer och patienter. Vi lägger stor vikt vid att våra patienter känner sig trygga, hörda och sedda, och att våra psykologer känner sig fria, självständiga och delaktiga. Därför består vårt psykologteam av människor med bred erfarenhet, god empati och ett stöttande förhållningssätt till varandra. Vi ser fram emot din ansökan! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Hälso- och sjukvård
Växjö

Är du nyfiken på att jobba extra som psykolog online?

5 d

Din Psykolog Vård Sverige AB

Vårt fantastiska psykologteam växer och nu söker vi dig som vill hjälpa människor över hela Sverige att må bättre, samtidigt som du får större frihet jämfört med många andra arbetsplatser. Hos oss får du ett flexibelt arbete med fokus på psykologisk behandling och alliansskapande. Vi värderar dig högt och vill kunna erbjuda attraktiva villkor för att du ska vilja börja och stanna kvar. Du får Jobba hemifrån Jobba vart du vill. Allt arbete sker på distans över nätet. Slipp tidskrävande pendling och få mer tid till annat som är viktigt i livet. Samtidigt är du en del av ett fantastiskt psykologteam med stöd från kollegor och chefspsykologer när du behöver det. Flexibla arbetstider Lägg ditt eget schema och jobba när du vill (hälften på kvällar och helger). Du bestämmer själv hur mycket du vill jobba (minimum 10 h/vecka, stegvis ökning så att du får en god start). Enkelt att kombinera med andra tjänster och delar i livet, för en god balans mellan arbete och fritid. Minimal administration Fokusera på att göra skillnad för dina patienter! Lägg mindre tid på administration och mer på varierande och meningsfullt behandlingsarbete. Tack vare vår digitala plattform, gedigna materialbank och fantastiska tech-team. Dessutom är din närmaste chef psykolog och tillsammans med teknisk support får du snabbt stöd när frågor eller problem dyker upp. Om rollen Som psykolog hos oss kommer du genom IKBT och videosamtal att genomföra bedömningar och ge psykologisk behandling. Vi är en del av primärvården och behandlar klienter med mild till måttlig psykisk ohälsa. Därtill kommer du att få delta på extern handledning, IKBT-möte, informationsmöte och workshops. För att lyckas och trivas i rollen så vill vi att du: Är legitimerad psykolog med grundläggande psykoterapiutbildning KBT (Steg 1) Har minst ett års erfarenhet av psykologisk behandling Är folkbokförd i Sverige Har goda datorkunskaper Trivs med att jobba med psykologisk behandling och alliansskapande Om oss Din Psykolog är en växande digital psykologmottagning, och söker nu dig som vill vara en del av vår resa och skapa den bästa tjänsten för psykologer och patienter. Vi lägger stor vikt vid att våra patienter känner sig trygga, hörda och sedda, och att våra psykologer känner sig fria, självständiga och delaktiga. Därför består vårt psykologteam av människor med bred erfarenhet, god empati och ett stöttande förhållningssätt till varandra. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Hälso- och sjukvård
Växjö

Arbeta hemifrån som Mötesbokare inom hemlarm - Heltid/Deltid - Växjö

1/11/2025

PartnerFlow Group AB

Jobba som Mötesbokare / Besöksbokare hemifrån! Vi söker dig som gillar att arbeta på distans / hemifrån och har god vana att arbeta med telefonen som verktyg. Vi ser gärna att du tidigare arbetat inom mötesbokning, telefonförsäljning, kundtjänst eller fältförsäljning. Du får välja själv om du söker som anställd eller om du vill arbeta med ditt egna bolag och fakturera oss för försäljningen du skapar (F-Skatt krävs i detta fall). Om uppdraget Som Mötesbokare / Kundbokare kommer du boka möten till fältsäljare inom hemlarm via telefon mot radhus och villaägare. Uppdragsgivaren som vi representerar har i dagsläget ca 2500 kunder och expanderar snabbt på den svenska marknaden. Syftet med samtalet är att erbjuda ett möte med en av uppdragsgivarens fältsäljare som då gör ett hembesök. Arbetstider: Måndag - Fredag (med möjlighet att arbeta helger mellan 10:00 - 18:00 om det passar). Omfattning: Heltid / Deltid (Anpassningsbart) Plats: Distansarbete (Hemifrån) Fördelar med att arbeta hos oss Möjlighet att ha eget bolag och fakturera oss för din försäljning (F-skatt) Höga provisioner utan tak Möjlighet att växa inom bolaget och skapa en karriär inom försäljning Kostnadsfri sälj-och produktutbildning Grundkrav för att kunna jobba med oss: Dator med god internetuppkoppling Headset för att kunna prata ostört i telefon Du bör vara: Trygg och van att arbeta med telefonen som verktyg Målmedveten och tävlingsinriktad. Trivas med att arbeta på distans/hemifrån Inneha hög socialkompetens Ha lätt att bygga relationer Rekryteringsprocess Vår rekryteringsprocess är helt och hållet digital, vi kommer kontakta dig per mail med tid för intervju om du går vidare. Intervjuer sker löpande. Vill du starta i gång din karriär omgående? Tveka inte på att skicka en ansökan redan idag så får du en tid för intervju inom kort. Vid övriga frågor mejla till: rekrytering@partnerflow.se Om företaget PartnerFlow Group AB är ett svenskt företag med mångårig erfarenhet inom försäljning och affärsutveckling och innehar flertalet uppdrag B2C & B2B. Hos oss arbetar drivna personer med ett stort intresse för försäljning och att skapa värde för våra kunder. Vi hjälper uppdragsgivare att affärsutveckla deras produkt och nå ut till nya kunder via mötesbokning, telemarketing och field-sales. https://www.partnerflow.se Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Administration, ekonomi, juridik
Växjö