Jobbannonser som erbjuder distans i Borås

Letar du efter jobb på distans med säte i Borås? Då har du kommit rätt. Här kan du se alla jobbannonser i Borås som erbjuder distansarbete.

Visar 1 - 4 av 4 annonser

First line Agent - Customer Care

1 d

Netonnet AB

Är du en person som älskar att ge kunder en service i världsklass, som alltid sätter kunden i fokus och har en ”alltid ge det lilla extra”-attityd? – Då kanske du är en av våra nya First line Agents! Om tjänsten Vi är på en spännande resa inom Customer Care, där vi just nu bygger upp vår nya First Line Support på NetonNets Huvudkontor - ett helt nytt team på 10 agenter tillsammans med en First Line Manager. Som Agent spelar du en viktig roll inom företaget, där du blir vårt ansikte utåt mot våra kunder –där ”det lilla extra” i varje kundmöte gör skillnad. Ditt mål blir att hålla en hög servicenivå för att säkerställa nöjda kunder både via telefon och chatt. Vem söker vi? Vi söker en glad och positiv person som gillar att prata med kunder i telefon och som har ett lösningsorienterat förhållningssätt. Du trivs i ett stort team där alla stävar efter att leverera en hög service. Du är flexibel, prestigelös och kan anpassa dig till förändringar. Du har god datorvana och kan hantera flera program samtidigt. När det gäller att representera företaget och dess varumärke, gör du det med en professionell ton och en förståelse för företagets värderingar - #enkla, #nyfikna, #tillsammans och #handlingskraftiga. • Minst 3 årig gymnasieutbildning • Tidigare erfarenhet av Kundsupport (Butikserfarenhet är meriterande) • Hög administrativ och strukturerad förmåga. • Effektiv mångsysslare och problemlösare. • Serviceminded med kunden i fokus. Om du är passionerad för att skapa långsiktiga relationer med kunder och tror att du har vad som krävs för att vara en framgångsrik First Line agent på NetonNet, ser vi fram emot din ansökan. Välkommen till vårt team! Wow – det här är vi! NetOnNets arbete präglas av fyra värdeord - #enkla, #nyfikna, #tillsammans och #handlingskraftiga - det är våra ledstjärnor i vardagen. För oss är också mångfald och inkludering viktigt, vi strävar efter att ha en bred mångfald på NetOnNet, dels för att vi ska spegla samhället i stort, dels för att mångfald berikar organisationen med viktiga insikter som ger ökad förståelse för företagets ständigt växande kundbas. Vår arbetsplatsstrategi förenar det bästa av två världar, där vi kombinerar effektiviteten i det digitala arbetssättet med kreativiteten och styrkan med de fysiska mötena. Wow säger vi! Det ger dig möjlighet att arbeta hemifrån en viss del av arbetstiden. På det här viset vill vi forma ett starkt hållbart företag med medarbetare som utvecklas som individer som möjliggör starka resultat. Vill du också jobba med oss och bli en del av vårt team? Du söker enkelt genom att klicka på ”Skicka ansökan” och registrerar därefter din ansökan. Vi läser ansökningarna löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan, gör det redan idag! Vi ser fram emot att höra mer om dig.
Administration, ekonomi, juridik
Borås

Extrapersonal som First line Agent

1 d

Netonnet AB

Är du en person som studerar eller behöver ett extraarbete och som älskar att ge kunder en service i världsklass, som alltid sätter kunden i fokus och har en ”alltid ge det lilla extra”-attityd? – Då kanske skulle passa som agent i vårt First line-team, när vi är i behov av extrapersonal. Om tjänstenVi är på en spännande resa inom Customer Care, där vi just nu bygger upp vår nya First Line Support på NetonNets Huvudkontor. Vi kommer att behöva extrapersonal som vi kan ta in med kort varsel, ibland samma dag. Är du den vi söker? Som Agent spelar du en viktig roll inom företaget, där du blir vårt ansikte utåt mot våra kunder –där ”det lilla extra” i varje kundmöte gör skillnad. Ditt mål blir att hålla en hög servicenivå för att säkerställa nöjda kunder både via telefon och chatt. Vem söker vi?Vi söker en glad och positiv person som gillar att prata med kunder i telefon och som har ett lösningsorienterat förhållningssätt. Du trivs i ett stort team där alla stävar efter att leverera en hög service. Du är flexibel, prestigelös och kan anpassa dig till förändringar. Du har god datorvana och kan hantera flera program samtidigt. När det gäller att representera företaget och dess varumärke, gör du det med en professionell ton och en förståelse för företagets värderingar - #enkla, #nyfikna, #tillsammans och #handlingskraftiga. Minst 3 årig gymnasieutbildning Tidigare erfarenhet av Kundsupport (Butikserfarenhet är meriterande) Hög administrativ och strukturerad förmåga. Effektiv mångsysslare och problemlösare. Serviceminded med kunden i fokus. Om du är passionerad för att skapa långsiktiga relationer med kunder och tror att du har vad som krävs för att vara en framgångsrik First Line agent på NetonNet, ser vi fram emot din ansökan. Välkommen till vårt team! Wow – det här är vi! NetOnNets arbete präglas av fyra värdeord - #enkla, #nyfikna, #tillsammans och #handlingskraftiga - det är våra ledstjärnor i vardagen. För oss är också mångfald och inkludering viktigt, vi strävar efter att ha en bred mångfald på NetOnNet, dels för att vi ska spegla samhället i stort, dels för att mångfald berikar organisationen med viktiga insikter som ger ökad förståelse för företagets ständigt växande kundbas. Vår arbetsplatsstrategi förenar det bästa av två världar, där vi kombinerar effektiviteten i det digitala arbetssättet med kreativiteten och styrkan med de fysiska mötena. Wow säger vi! Det ger dig möjlighet att arbeta hemifrån en viss del av arbetstiden. På det här viset vill vi forma ett starkt hållbart företag med medarbetare som utvecklas som individer som möjliggör starka resultat. Vill du också jobba med oss och bli en del av vårt team? Du söker enkelt genom att klicka på ”Skicka ansökan” och registrerar därefter din ansökan. Vi läser ansökningarna löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan, gör det redan idag! Vi ser fram emot att höra mer om dig.
Administration, ekonomi, juridik
Borås

Teknisk Projektledare/Utvecklare (Selfpoint)

1/14/2025

JP IT-Konsult i Stockholm AB

Teknisk Projektledare/Utvecklare (Selfpoint) Tillsvidareanställning hos JP IT-Konsult i Stockholm AB – Uppdrag i Borås Om företaget JP IT-Konsult i Stockholm AB är ett väletablerat konsultbolag som brinner för att erbjuda kvalificerade digitala lösningar och kompetensförstärkning till offentliga och privata verksamheter runt om i Sverige. Vi är stolta över att kunna erbjuda våra konsulter intressanta och utvecklande uppdrag, där varje medarbetares insats gör skillnad för både samhälle och individ. Nu söker vi en Teknisk Projektledare/Utvecklare med fokus på Selfpoint för ett uppdrag i Borås. Arbetsuppgifter I rollen som Teknisk Projektledare/Utvecklare kommer du bland annat att: Identifiera och kartlägga behov tillsammans med verksamhetens representanter och intressenter. Utveckla och implementera nya e-tjänster i Selfpoint-plattformen, med sikte på att höja användarvänlighet och effektivitet. Processförbättra, testa och lansera e-tjänster i nära samarbete med verksamheten. Upprätta och underhålla förvaltningsdokumentation som stöd för både användare och beslutsfattare. Hålla utbildningar för handläggare och säkerställa att nya arbetssätt integreras på ett smidigt sätt. Kvalifikationer (Ska-krav) Minst två års dokumenterad erfarenhet av att utveckla och införa e-tjänster i Selfpoint. Bevisad förmåga att arbeta strukturerat enligt projektmodeller och leverera inom utsatta tidsramar. Tidigare erfarenhet av offentlig förvaltning eller kommunal verksamhet. Flytande svenska i tal och skrift. Meriterande (Bra att ha) Stark kommunikativ förmåga och förmåga att bemöta kunder på ett serviceinriktat sätt. Erfarenhet av att hantera tidskritiska situationer och kunna anpassa projektets upplägg efter behov. Förmåga att arbeta självständigt och driva projekt proaktivt. God förståelse för hur digitala lösningar kan skapa värde i en offentlig verksamhet. Ansökan Är du redo för en spännande utmaning inom e-tjänsteutveckling och vill göra skillnad för både invånare och verksamhet? Varmt välkommen att skicka din ansökan till info@jpitkonsult.se och ange ”Teknisk Projektledare/Utvecklare (Selfpoint)” i ämnesraden. Vi behandlar ansökningar löpande, så vänta inte med att höra av dig! (Detta är en tillsvidareanställning hos JP IT-Konsult i Stockholm AB, där du arbetar som konsult på cirka 50% i Borås och delvis på distans. Uppdraget påbörjas 10 februari 2025 och löper till 31 december 2025, med möjlighet till förlängning.) Välkommen med din ansökan!
Data/IT
Borås

Arbeta hemifrån som Mötesbokare inom hemlarm - Heltid/Deltid - Borås

1/11/2025

PartnerFlow Group AB

Jobba som Mötesbokare / Besöksbokare hemifrån! Vi söker dig som gillar att arbeta på distans / hemifrån och har god vana att arbeta med telefonen som verktyg. Vi ser gärna att du tidigare arbetat inom mötesbokning, telefonförsäljning, kundtjänst eller fältförsäljning. Du får välja själv om du söker som anställd eller om du vill arbeta med ditt egna bolag och fakturera oss för försäljningen du skapar (F-Skatt krävs i detta fall). Om uppdraget Som Mötesbokare / Kundbokare kommer du boka möten till fältsäljare inom hemlarm via telefon mot radhus och villaägare. Uppdragsgivaren som vi representerar har i dagsläget ca 2500 kunder och expanderar snabbt på den svenska marknaden. Syftet med samtalet är att erbjuda ett möte med en av uppdragsgivarens fältsäljare som då gör ett hembesök. Arbetstider: Måndag - Fredag (med möjlighet att arbeta helger mellan 10:00 - 18:00 om det passar). Omfattning: Heltid / Deltid (Anpassningsbart) Plats: Distansarbete (Hemifrån) Fördelar med att arbeta hos oss Möjlighet att ha eget bolag och fakturera oss för din försäljning (F-skatt) Höga provisioner utan tak Möjlighet att växa inom bolaget och skapa en karriär inom försäljning Kostnadsfri sälj-och produktutbildning Grundkrav för att kunna jobba med oss: Dator med god internetuppkoppling Headset för att kunna prata ostört i telefon Du bör vara: Trygg och van att arbeta med telefonen som verktyg Målmedveten och tävlingsinriktad. Trivas med att arbeta på distans/hemifrån Inneha hög socialkompetens Ha lätt att bygga relationer Rekryteringsprocess Vår rekryteringsprocess är helt och hållet digital, vi kommer kontakta dig per mail med tid för intervju om du går vidare. Intervjuer sker löpande. Vill du starta i gång din karriär omgående? Tveka inte på att skicka en ansökan redan idag så får du en tid för intervju inom kort. Vid övriga frågor mejla till: rekrytering@partnerflow.se Om företaget PartnerFlow Group AB är ett svenskt företag med mångårig erfarenhet inom försäljning och affärsutveckling och innehar flertalet uppdrag B2C & B2B. Hos oss arbetar drivna personer med ett stort intresse för försäljning och att skapa värde för våra kunder. Vi hjälper uppdragsgivare att affärsutveckla deras produkt och nå ut till nya kunder via mötesbokning, telemarketing och field-sales. https://www.partnerflow.se Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Administration, ekonomi, juridik
Borås